Tips Membeli Shaklee Dengan Mudah Dan cepat

Zaman dah berubah , teknologi dah canggih . Sama juga dengan kita kalau boleh nak semua mudah dan cepat . Jadi aizah nak berikan beberapa tips yang senang dan penting untuk membeli shaklee walaupun anda sedang sibuk mahupun tiada masa untuk membuat pembelian. Anda boleh dapatkan produk shaklee dengan segera tanpa rasa susah. Untuk pembelian[…]

Uncategorized0

7 Tips Atasi Masalah Bau Badan Yang Wajib Kita Buat

Ramai sebenarnya mengalami masalah bau badan yang teruk. Masalah bau badan ini perlu dipandang serius, kerana masalah bau badan boleh menjejaskan personeliti seseorang. Masalah bau badan jika tidak di atasi segera juga boleh membuatkan kita rasa rendah diri , tidak mahu bergaul dengan masyarakat dan juga ada perasaan malu . Ada sesetengah orang juga di[…]

Uncategorized0

Kekurangan Nutrisi Punca Rambut Gugur Dengan Teruk

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Ramai yang tidak tahu, kekurangan nutrisi yang lengkap adalah salah satu punca utama keguguran rambut dengan teruk. Apa yang kita tahu , keguguran rambut adalah di sebabkan faktor genetik , faktor usia dan selepas melahirkan anak. Dalam satu kajian , masalah rambut gugur ini banyak di kaitkan dengan lelaki, kerana[…]

Uncategorized0

Cara Dan Petua Legakan Bengkak Tonsil Secara Semulajadi

Masalah tonsil atau sakit tekak ini sering terjadi pada kanak-kanak sehinggalah dikalangan orang dewasa. Bengkak tonsil ini perlu di atasi segera kerana jika tidak bengkak tonsil ini boleh jadi lebih teruk sehingga ada yang perlu lakukan pembedahan tonsil. Sakit tonsil ini terdapat benjolan kemerahan tetapi ada yang peringkat teruk keradangan tonsil ini boleh terjadi bintik[…]

Uncategorized0

Cara Mengatasi Sembelit Pada Anak Tanpa Ubat

Sembelit memang panik di buatnya lagi kalau anak kita yang alami masalah sembelit ini. Ada yang kena masalah sembelit ini sehingga berminggu tidak membuang, adakalanya sehingga menangis-nangis nak membuang. Sembelit ini boleh terjadi akibat pelbagai punca sembelit, diantaranya disebabkan pemakanan seharian kita , kekurangan air , kekurangan makanan berunsurkan serat malah ada juga disebabkan oleh[…]

Uncategorized0

Cara Tingkatkan Selera Anak Dengan Berkesan

Macam-macam resepi dah cuba dan dah masak tetapi anak masih juga tak nak makan, memang buat ibu-ibu pening dan risau kan. yelah sebab ia sangat penting untuk tumbesaran dan juga memberikan tenaga pada anak anak kita. Masalah tak nak makan ni bukan sahaja di kalangan baby malah di kalangan kanak-kanak dah besar pun ada. Kadang-kadang[…]

Uncategorized0

Tips Berjaya Dalam Bisnes online

Ramai orang nak berbisnes tetapi berapa orang sahaja yang kekal dengan satu bisnes sehingga berjaya ? Ada ramai juga yang sentiasa bertukar bisnes kerana bisnes yang di jalankan itu mungkin tidak sesuai dengan diri mereka . Saya juga macam tu dulu, dari berbisnes drophip baju , tudung . Alhamdulillah kini saya telah setia bersama bisnes[…]

Uncategorized0

6 Kesalahan Cara Hilangkan Jerawat Sehingga parut Berlubang

Ramai yang mencari Cara hilangkan jerawat dan parut jerawat berlubang tetapi sedarkah kita dalam masa yang sama ada beberapa cara itu salah sehingga jerawat kita itu menjadi parut jerawat berlubang yang dalam dan sukar dihilangkan? . Mahu hilangkan jerawat dan parut jerawat berlubang dengan berkesan perlu ada cara yang betul dan selamat. Siapa yang tidak[…]

Uncategorized0

4 Tips Hilangkan Batuk Ketika Hamil Dengan Cepat Dan Selamat

Batuk Ketika hamil memang memeritkan, Malah batuk ketika hamil juga boleh menganggu aktiviti harian kita.Kadangkala batuk ketika mengandung yang teruk sehingga ibu hamil terkencing dan sakit dibawah perut, adakala dada juga turut sakit. Seperti sedia maklum, Ibu hamil tidak boleh mengambil sebarang ubat batuk untuk pastikan keselamatan bayi dalam kandungan.Oleh itu wajib sangat kita memilih[…]

Uncategorized0

Cara Bayar Fidyah Secara Online Mudah Dan Cepat

Assalamualaikum semua, Bila bulan puasa kaum wanita adalah paling ramai yang mencari bagaimana ingin membayar fidyah , Cara pengiraan Fidyah secara tepat. In Shaa Allah aizah akan share step pengiraan fidyah dan juga cara pembayaan fidyah secara online yang sangat mudah. Kita ulangkaji serba sedikit mengenai fidyah ini ya . ” Hukum membayar fidyah adalah[…]

Uncategorized0