Kita sebagai ibu, sudah pasti nak sangat anak-anak kita sihat dan sistem imun yang kuat untuk pastikan anak-anak tidak mudah terkena jangkitan virus atau kuman . Saya yakin semua ibu ibubapa mahukan yang terbaik.
sama seperti saya dan juga seorang ibu muda ini, saya juga sama seperti beliau berikan supplement ini pada anak -anak kami. jom baca perkongsian testimoni ibu ini :-


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE-7
TESTIMONI 24 : Chrysalis Nurul
.
IKHTIAR SEORANG IBU UNTUK PASTIKAN IMUN BADAN ANAK-ANAK PADA TAHAP TERBAIK!!!
.
Anak-anak adalah harta yang paling bernilai Allah bagi untuk kita kan? Kita akan buat sehabis baik untuk anak-anak.
.
Sebagai ibu, kalau anak-anak tak sihat atau demam, kitalah yang tak senang duduk. Sanggup berjaga malam, sampai kita tak tidur pun tak apa. Semata-mata nak jaga anak-anak kita cepat sembuh.
.
Anak sulung saya, masa umur dia 7 & 8 tahun, dia kerap demam. Dan saya perasan bila dia demam, mesti lama. Lebih 3 hari, ada tu cecah sampai seminggu. Sebulan sekali mesti demam. Paling lama 2 bulan, mesti ada demam.
.
Bila dibuat pemeriksaan doktor, rupa-rupanya tonsilnya bengkak. Dan hampir menutup laluan tekaknya. Bila dah terlalu kerap demam, doktor bagi kata akhir. Jika demam lagi sekali, doktor akan bagi surat follow up ke hospital untuk buat pembedahan tonsil.
.
Saya decide untuk konsisten bagi omega guard & nutriferon pada anak sulung saya. Di waktu dia sihat/tak demam pun dia akan makan kedua-duanya.
.
Semakin lama dia konsisten, saya mula perasan, dia tak lagi demam setiap bulan. Malah setahun 2 kali je demam! Dah tak perlu lagi utk buat pembedahan tonsil tu. Tonsilnya masih bengkak, tapi dah tak sebesar dulu.. Dah kecut banyak dah.
.
Dan sehingga sekarang, umurnya dah nak masuk 10 tahun, saya masih konsisten bagi Omega Guard & Nutriferon. Adiknya juga pun saya bagi. Anak-anak saya dah tahu kena makan suplemen. Tak perlu saya suruh pun, dah pandai makan sendiri.
.
Sekarang, kalau mereka demam, sy dah tak terlalu risau macam dulu. Bila mereka demam, alhamdulillah cepat kebah. Dan dalam setahun sekali je demam. Syukur alhamdulillah! Anak-anak saya serasi dengan kedua-duanya.
.
Sekarang ni musim-musim pandemik virus ni, saya bekalkan mereka setiap hari. Sebelum pergi sekolah mereka akan makan vitamin masing-masing. Sekurang-kurangnya saya ikhtiarkan sesuatu untuk boost imun sistem badan anak-anak saya selain jaga pemakanan. Selebihnya saya serahkan kepada Allah.
.
Bagi saya, apalah sangat duit yang saya laburkan untuk beli suplemen anak-anak saya, berbanding nikmat melihat mereka sentiasa sihat. Terlalu besar nilainya pada saya.
.
Alhamdulillah. Anak-anak saya pun dah jatuh cinta dengan Shaklee.
TQ Shaklee
Terima Kasih Supermom Shaklee Story

Alhamdulillah memang nampak ketara bila kami konsisten berikan pada anak. Supplement kami berikan ini juga memang selamat di gunakan sebab ia dari bahan semulajadi dan telah di kaji oleh saintis dunia .

jadi ibu bapa yang inginkan anak-anak cergas dan sihat . hubungi saya hari ni untuk dapatkan set kuatkan imun anak anak kita di :-

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge