Masalah Thallasemia bukan semua yang alami, Thallasemia ini dia menyerang sesetengah orang sahaja, Thallasemia ini dikaitkan dengan masalah genatik atau keturunan. Kebayakkan Thallasemia akan bermasalah apabila wanita ini sedang hamil. Wanita hamil yang ada masalah thallasemia akan mengalami HB rendah . Hb ini sangat penting kerana ia boleh mempengaruhi ibu dan juga bayi dalam kandungan. jadi oleh sebab itu , wanita mengandungan yang ada thallasemia perlu berusaha untuk menaikkan HB .

Alhamdulillah, aizah ingin kongsikan pada semua, cara wanita ini mengatasi masalah Thallasemia ketika hamil dengan berkesan malah dia semakin sihat . Cara ini juga selamat untuk bayi dalam kandungan .

TESTIMONI 9 : LINA AKHTAR

*****
HAMIL DENGAN THALLASEMIA & TEKANAN DARAH RENDAH

Dulu…. kerap betul darah rendah? Thallasemia Trait lagi. Kadang kita rasa pening-peningkan, tapi buat tak tau ke. Ada yang tahu tapi abaikan la. Jap lagi ok la ni.

Makin hari makin pening..

Alkisahnya saya ni tak tahu la ada darah rendah, bila hamil yang ke 3 2tahun lepas, makin kerap pula peningnya.

Sekali cek bp.
Ok. Sedar diri.

Darah rendah tahap kena suh rehat dan follow up doktor.
Tapi saya ni sejenis “rajin” nak tunggu kat klikik.. sudahnya. Saya tak follow up pun .

Mujurlah dok teringat nurse hari tu ada syorkan ambil multivitamin. Dok fikir nak makan multivitamin apa..

Uik.. baru teringat…
Apaaaa da.. boleh lupa..

Shaklee MULTIVITAMIN PERTAMA DI DUNIA kot boleh amalkan. Haaaa.. kan da kena diri sendiri.

Mulanya saya ambil pagi, sebiji pagi tu rasa macam pening dan mengantuk. Cuba tanya upline and nutrisi.

Then tukar cara makan.
Hasilnya…

Wahhhhh… memang tidur pun lena, bangun pagi rasa badan segar dan pening semakin berkurang.

Kalau tak sebelum ni, bila duduk lama dan nak berdiri mesti rasa pening pitam..

Sekarang bu rasa lega.

Korang yang ada masalah sama tu, jangan biarkan darah rendah ni lelama tau.

Buatnya tengah drive pening pitam, siapa nak tolong?
Buatnya, sendirian melayan anak-anak kat rumah, mr.suami kerja? Siapa nak tolong????

Tu ok lagi.
Kalau pening then pengsan?

Siapa nak tolong?
Bahaya kan?

Ibu hamil lagi laaaa saya syorkan.
Ni sangat membantu kekurangab multivitamin dalam badan kita. Then hb pun cantik ja, tak la dok ulang-alik ke klinik dan tunggu lelama kan .

Alhamdulillah…
Lega sangat..
Ni kes bila hb rendah… sebab saya adalah pembawa thalassemia juga.
So lagi la bahaya kalau biarkan hb rendah yang kerap.

Sihat itu kan sangat baik.
Jom sesama kita hargai kesihatan kita.

Now i am in love MULTIVITAMIN NO.1 dan pertama di dunia!

Akhtar Lina

#supermomshakleestory

Tiada penerangan foto disediakan.

Biasanya, masalah thallasemia ketika hamil, memang jarang naikk sehingga Bacaan HB 12 . tetapi Alhamdulillah dengan konsisten mengambil Vitalea dan juga Vitamin c , wanita ini berjaya mengatasi masalah thallasemia ketika hamil.

Jika anda sedang mengalami masalah Thallasemia atau HB rendah ketika hamil, aizah sangat sarankan mengambil vitalea dan juga vitamin c ini .

Hubungi aizah segera untuk dapatkan penawar thallasemia ini di

017 3053031

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge