Sakit tulang belakang memang memeritkan, adakala seperti tidak boleh bergerak seluruh anggota , kadang-kadang nak duduk , nak bangun juga perit dan sukar. Sakit tulang belakang boleh di sebabkan pelbagai punca sebenarnya , di antaranya ialah sakit belakang di sebabkan kita ada masalah dengan otot , ada juga sakit belakang yang menjalar sehingga ke kaki kemungkinan ia di sebabkan oleh urat saraf kita yang mempunyai masalah. Ada juga bila kita sakit tulang belakang besertakan demam yang, kemungkinan ada jangkitan .

Jadi apa yang perlu saya lakukan ? Yang pertama, kita perlu buat pemeriksaan doktor terlebih dahulu, pastikan apa punca sebenar yang akibatkan kita ada masalah sakit tulang belakang ini.

bila kita dah tahu apa puncanya , jadi ini memudahkan kita untuk mencari penawar sakit tulang belakang dengan tepat . In Shaa Allah.

Aizah ingin kongsikan pada semua , cara atasi sakit tulang belakang dengan alternatif supplement shaklee ini. Alhamdulillah ramai dah yang ambil supplement shaklee dan sangat berpuas hati seperti salah seorang pengguna ini iaitu Doktor Puan Najihah. jom ikuti perkongsiannya .



TESTIMONI 22 : DR NAJIHAH BT ABDUL MUTALIB


*******


SAKIT TULANG BELAKANG BERANSUR HILANG LEPAS SEMINGGU KONSISTEN MAKAN SUPLEMEN SHAKLEE]


Januari 2019, saya tiba-tiba terasa sakit sangat pada bahagian tulang belakang, pinggang dan ke atas. Tak tahu lah apa sebabnya. Kalau duduk, nak bangun rasa sakit sangat. Duduk waktu memandu kereta pun sakit. Tidur lagi sakit.


Hampir 2 minggu juga saya bertahan. Pada masa itu, saya terfikir mungkinkah disebabkan saya sering buat kerja berat yang menyebabkan saya alami sakit sampai macam ni sekali.


Saya pun panggil kakak tukang urut yg biasa datang mengurut tu. Lepas urut sama juga, macam tak ada kesan. Saya masih berbelah bahagi nak berjumpa dktor atau tidak. Tapi disebabkan tak tahan dah sakit tu, akhirnya pergi la juga ke klinik panel depan rumah ni.


Bila doktor cek semua dia kata mgkn slip disc kesan hentakan atau insiden jatuh tangga masa mengandung anak sulung kira-kira 15 tahun yang lalu. Lepas tu pernah jatuh depan rumah hujung tahun lepas sampai terpeleot kaki tu.


Doktor sarankan saya menjalani MRI. Beliau hanya dapat bekalkan ubat tahan sakit je. 2 minggu lagi kena jumpa beliau semula untuk ajar fisioterapi katanya.


Balik rumah, saya tambahkan dose pengambilan vitamin-vitamin Shaklee yang saya sedia ambil seperti Ostematrix, Omega Guard dan B Complex. Saya juga nekad untuk konsisten makan Kolagen dan Vivix setiap hari. Sebelum ni makan juga tapi culas, sebahagiannya tak konsisten pun.


Alhamdulillah.. Dengan izin Allah, tak sampai seminggu saya konsisten ambil vitamin-vitamin tadi, sakit yang saya rasa sebelum ni dah makin kurang. Dan syukur sangat, selepas 2 minggu berikutnya, kesakitan teruk yang saya alami sebelum tu, terus hilang.


Ubat tahan sakit yang doktor bagi 1 pun saya tak makan. Plan nak pergi buat MRI pun ditangguhkan. Dan saya pun tak jadi teruskan temujanji dengan doktor untuk buat fisioterapi tu.


Sekali lagi saya amat bersyukur atas nikmat kesihatan yang Allah berikan ini asbab kenal Shaklee. Kepada anda semua yang belum amalkan suplimen, baik amal ketika sihat ni. Jangan nak tunggu masa sakit baru nak ambil suplimen.


Semoga perkongsian testimoni ini bermanfaat buat anda.

TERBUKTI SUPPLIMENT SHAKLEE INI SEBAGAI ALTERNATIF yang sangat membantu anda yang ada masalah sakit tulang belakang. Oleh itu , saya sangat syorkan pada anda , ikhtiarlah dengan supplement shaklee ini kerana ia sangat mujarab.

Hubungi aizah untuk aizah bantu anda kembali sihat seperti sedia kala. Boleh terus klik pada No fon aizah ni akan auto mesej aizah iaitu

017 3053031

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge