Sakit saraf bukan sahaja menyerang warga emas malah peringkat remaja juga ada masalah disebabkan saraf ini. sistem saraf ini bermula daripada otak sehinggalah saraf tunjang. Sistem saraf mengawal organ deria manusia dan membolehkan manusia merasa pelbagai rasa seperti sejuk,panas,sakit dan sebagainya. Sistem saraf juga membantu kita mengerakkan otot kita seperti membongkok, berjalan,bergerak , malah untuk batuk dan mengunyah juga adalah daripada sistem saraf kita.Sistem saraf juga mengawal fungsi penting dalam badan kita,bernafas, degupan jantung dan banyak lagi melibatkan sistem saraf ini .

NAMPAK TAK BETAPA PENTINGNYA SISTEM SARAF DALAM BADAN KITA? jadi jika anda salah seorang alami masalah sistem saraf , atasilah
segera sebelum ia lebih memudharatkan.  

Cuba cek ada tak tanda-tanda masalah saraf ni pada kita ?
1) Selalu rasa kebas-kebas – tiada rasa apa-apa , rasa sepert kesemutan, rasa seperti panas terbakar di bahagian yang bermasalah

2) Sukar untuk Bergerak – akan rasa seperti kaku dan sangat sukar untuk bergerak.

3) Tidak seimbang – keseimbangan badan hilang, seperti tiba-tiba anda terjatuh

4) Selalu alami sakit kepala

5) Sering membuang air kecil

6) Tindak balas menjadi lambat

jika anda ada alami tanda-tanda di atas , lebih elok buat pemeriksaan terlebih dahulu.

Cara atasi masalah sakit saraf dengan cara yang selamat dan berkesan tanpa painkiller :-

Jadi sebelum masalah saraf semakin teruk dan menganggu lebih banyak akitiviti harian kita, saya cadangkan anda ikhtiar dengan set saraf shaklee ini.

Ikuti testimoni masalah saraf pasa puan
NORHANA BINTI HASHIM


Assalamualaikum…saya Norhana Binti Hashim, berumur 55 tahun, mempunyai 3 orang anak dan 5 orang cucu. Apabila kita sudah meningkat tua, macam-macam penyakit yang datang. Pertama sekali darah tinggi dan kolestrol tinggi. Kedua, batuk yang tidak baik berbulan-bulan. Makan bermacam-macam jenis ubat pun tak baik-baik sampai terpaksa pakai 4 pam. Selepas itu saya diserang sakit saraf sampai tak boleh berjalan. Masa tu anak-anak semua belajar di Universiti. Saya mesti kerja untuk membantu suami. Dah puas saya pergi ke hospital, masuk keluar HUKM. 
..
Satu hari ada seorang hamba Allah menasihatkan saya makan suplemen (Vitamin) dan saya berjumpa satu jenama bernama Shaklee. Masa tu saya tidak kira dia mahal atau murah asalkan penyakit saya baik kerana saya hendak pergi mengerjakan haji. Dalam masa yang sama Allah anugerahkan 1 lagi penyakit , sebelah payudara saya keluar nanah dan darah. Yang tu paling mencabar diri saya dan juga anak-anak. Tetapi saya teruskan hajat saya untuk mengerjakan haji dengan membawa penyakit saya (darah tinggi, kolestrol tinggi, sakit saraf dan payudara bernanah). Saya terus makan suplemen shaklee. Bukan masa tu kita makan boleh baik serta merta, makan masa jugak, tapi setiap kali saya makan ada perubahan pada diri saya. Alhamdulillah, sekarang saya dah pulih dari semua penyakit yang saya alami sebelum ini. Saya juga sudah monopous selepas balik dari haji. Ramai wanita takut bila monopous. Alhamdulillah, saya dapat atasinya dengan memakan suplemen shaklee. 
..
Suplemen shaklee betul-betul menunjukkan perubahan yang ketara dari kepala sampai ke kaki. Perubahannya sangat cepat dari dalaman sampai luaran. Suplement yang saya amalkan adalah Vivix, Collagen Powder Shaklee, Phytocol ST, Herblax, Alfalfa, DTX Complex. Saya bebas dari penyakit yang saya ada dulu. Saya bukan nak cantik, yang saya mahu kesihatan yang baik supaya saya boleh mengerjakan ibadat. Kalau kita sihat senanglah kita nak solat dan nak ke masjid, itu niat saya. Alhamdulillah Allah SWT telah mengkabulkan doa saya.

Jadi pada semua yang alami masalah saraf, aizah sangat sarankan ambillah set shaklee yang membantu masalah sakit saraf ini. Usahalah ikhtiar dari sekarang sebelum ia lebih memudharatkan sehingga menganggu pelbagai aktiviti harian kita dan juga menahan sakit yang teramat sangat itu,

Hubungi aizah untuk aizah bantu :-

Klik button Whatsap di bawah ini untuk terus whatsap saya atau seperti no tertera di bawah  

Atau anda boleh membuat pembelian secara online dengan mudah di :- 

 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=647a924986a26860d4813818f03672f5

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge